გაკვეთილის გეგმის მოკლე აღწერა
საგანი__________________
კლასი__________________
1.
სახელი და გვარი
|
მიუთითეთ
თქვენი სახელი და გვარი.
|
2.
თემის სახელწოდება
|
შეარჩიეთ
სასწავლო გეგმიდან იმ თემის/საკითხის სათაური, რომლის მიხედვითაც აპირებთ გაკვეთილის დაგეგმვას.
|
3. გაკვეთილის
სასწავლო
მიზნები
|
შეარჩიეთ და ამ გრაფაში დაწერეთ
სასწავლო გეგმის ’’სწავლის
შედეგის’’ განყოფილებიდან ის შედეგი/შედეგები, რომელთა მიღწვასაც ხელს უწყობს
თქვენ მიერ დაგეგმილი გაკვეთილი.
გაკვეთილის/გაკვეთილების მიზანი უნდა იყოს მოსწავლეზე
ორიენტირებული, ამიტომ ის უნდა იყოს მიღწევადი წინასწარ განსაზღვრული დროისთვის.
|
4.
სწავლის შედეგები
|
გაკვეთილის/გაკვეთილების სწავლის შედეგების გრაფაში ჩაწერეთ იმ
ცოდნისა და უნარ-ჩვევების ერთობლიობა, რომელსაც აპირებთ, რომ მიაღწიოთ
კონკრეტული გაკვეთილის/გაკვეთილების ბოლოს.
|
5.
მიმდინარეობა
(აქტივობა და დრო)
|
მიმდინარეობის გრაფაში დაწერეთ გაკვეთილის/გაკვეთილების პროცესის თანმიმდევრული აღწერა.
შერჩეული/დაგეგმილი აქტივობები გაკვეთილის მიზნისა და შედეგების მიღწევის საშუალებას უნდა იძლეოდეს.
გაკვეთილის პროცესი აღიწერება გაკვეთილის დაწყებიდან მის დასრულებამდე: ქმედებების თანმიმდევრობა, რატომ კეთდება, რას აკეთებს მასწავლებელი, რას აკეთებენ მოსწავლეები, როდის და როგორ ხდება ჯგუფური, ინდივიდუალური, თუ წყვილებში მუშაობა, როდის ფასდებიან მოსწავლეები.
აქტივობები
უნდა აღიწეროს ცალ-ცალკე და მიეთითოს ხანგრძლივობა წუთებში.
|
6.
შეფასება
|
მიუთითეთ, რა აქტივობებით აპირებთ სასაწვლო შედეგების შემოწმებას (მაგ: მინი-დისკუსია, სავარჯიშოს შესრულება და ა.შ)
შეფასების რა ტიპ(ებ)ს (განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, ინდივიდუალური, ჯგუფური და ა.შ.) გამოიყენებთ?
საჭიროების შემთხვევაში, წინასწარ გაამზადეთ შეფასების რუბრიკა/ შეფასების ფურცელი, რომელიც გაკვეთილის გეგმას ცალკე დოკუმენტის სახით დაერთვის.
|
10. რესურსები
|
ტექნიკა და რესურსები - შესასრულებელი
აქტივობის გათვალისწინებით მიუთითეთ, რა სახის ტექნიკა და დამხმარე რესურსები გჭირდებათ გაკვეთილზე (მაგ. კომპიუტერების რაოდენობა, პროექტორი და ა.შ.)
|
ინფორმაციის წყარო (ნაბეჭდი, ელექტრონული და სხვა..)
მიანიშნეთ წყაროები და ელექტრონული რესურსები, რომლებიც გამოიყენეთ გაკვეთილის მომზადების, მსვლელობის დროს (მაგ. წიგნები, ალბომები, ვებ-გვერდები..).
|