გორის #2 საჯარო
სკოლა
VIII (I-II-III)კლასები (2012 – 2013 ს/წ.)
სილაბუსი
სასწავლო
კურსისდასახელება
|
ისტორია 8
|
სახელმძღვანელოს
ავტორი და
გამომცემლობა
|
გ.სანიკიძე, რ. გაჩეჩილაძე, ლ. გორდეზიანი, ნ. კიღურაძე, ზ. მიმინოშვილი
„ბაკურ სულაკაური“
|
დამხმარე
ლიტერატურა
|
·
ალტერნატიული სახელმძღვანელო
·
საქართველოს ისტორიის ნარკვევები
·
ძველი მსოფლიოს ისტორია
·
შუა საუკუნეების ისტორია
·
ახალი ისტორია
·
ინტერნეტ საიტები
1.
www. geogen.ge
|
სასწავლო კურსის
სტატუსი და
ხანგრძლივობა
|
საგანი სავალდებულოა, ისწავლება მთელი წლის განმავლობაში. მოიცავს 97 აკადემიურ საათს. კვირეული
დატვირთვა - 3 საათი
|
მასწავლებელი
|
ლეილა ჯანაშვილი leljanashvili gmail.com
T: 8(370) 27 79 09 599 98 85
99
577 09 13 05
|
სასწავლო
კურსის
მიზანი
|
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
·
მოსწავლე აკავშირებს ისტორიულ მოვლენებს და ფაქტებს
შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან
·
შეისწავლის კონფლიქტების მიზეზებს, განვითარებასა
და შედეგებს
·
მსჯელობს სახელმწიფოში მმართველობის ფორმისა და პოლიტიკური
რეჟიმის ურთიერთკავშირის შესხებ
·
ახასიათებს საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობის
საჭირო პირობებს
·
იკვლევს საზოგადოების განვითარების კულტურულ საფუძვლებს
|
განსავითარებელი
უნარ-ჩვევები
|
·
მოვლენათა გაანალიზება; შეფასება და დასკვნების გაკეთება
·
საკუთარი მოსაზრების გამოხატვა და არგუმენტირება
·
ლიტერატურაზე დამოუკიდებელი მუშაობა
·
დამატებითი ინფორმაციის
მოძიება და მისი ანალიზი
·
ინფორმაციის დაჯგუფება-კლასიფიკაცია
·
დროის კონტროლი
·
თვითშეფასება
·
პასუხისმგებლობა
|
სასწავლო კურსის
ფორმატი
|
·
აქტიური ლექცია
·
ინდივიდუალური, წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა
·
ვწერთ ესეს
·
ვწერთ ისტორიულ თემას
·
შემაჯამებელი ტესტირება
·
პრეზენტაცია
|
X
I სემესტრი
სასწავლო
კურსის
შინაარსი
|
თ ე მ ა
|
დრო
|
თავი I
თავი II
თავი III
თავი IV
თავი V
|
კონფლიქტები ძველ მსოფლიოში
1.
შესავალი საუბარი
2.
კონფლიქტების ტიპოლოგია
3.
საშინაო და საგარეო კონფლიქტები
4.
ძველი ეგვიპტელების ომები
5.
ასურეთის ომები
6.
ბერძენ-სპარსელთა ომები
7.
ალექსანდრე მაკედონელის ლაშქრობა
8.
პუნიკური ომები
9.
შემაჯამებელი გაკვეთილი
10. ვწერთ ისტორიულ ესეს:
„ალექსანდრე მაკედონელი“
დაპირისპირებები
ახლო აღმოსავლეთში
11. ბიზანტია-ირანის
დაპირისპირება VI-VII სს-ში
12. არაბთა
სახალიფო
13. თურქ-სელჩუკები
ახლო აღმოსავლეთში
14. მანაზკერტის
ბრძოლა
15. ჯვაროსნული
ომები
16. ოსმალეთის
იმპერია
17. ბიზანტიის
იმპერიის დაცემა, ისტორიული მნიშვნელობა
18. დებატები
19. შემაჯამებელი წერა:
„ჯვაროსნული ომები“
კონფლიქტები ევროპაში
20. ქალაქების
ბრძოლა თავისუფლებისათვის შუა საუკუნეებში
21. კონფლიქტი
სახელმწიფოსა და ეკლესიას შორის
22. ბრძოლა
ჰეგემონობისათვის ესპანეთსა და ინგლისს შირის XVI-XVIII საუკუნეებში
23. პრეზენტაცია: „შუა
საუკუნის ქალაქები დღეს“
24. 30-წლიანი
ომი და ვესტფალიის ზავი
25. ინგლისის
რევოლუცია
26. საფრანგეთის
რევოლუცია
27. ნაპოლეონის
ომები
28. ვწერთ ისტორიულ ესეს:
„ნაპოლეონი“
29. საგარეო-პოლიტიკური
წინააღმდეგობები XIX ს-ის ევროპაში
30. შემაჯამებელი
გაკვეთილი
კონფლიქტები ამერიკის ტერიტორიაზე
31. კორტესისა და პისაროს ლაშქრობები
32. ბრძოლა აშშ-ს დამოუკიდებლობისათვის
33. სამოქალაქო ომი აშშ-ში
34. ბრძოლა სამხ.ამერიკის გათავისუფლებისათვის
35. შემაჯამებელი ტესტირება
36. შედეგების ანალიზი
რუსეთი და კავკასია
37. კავკასია
38. სამხ. კავკასიის დაპყრობა რუსეთის მიერ
39. კავკასიის ომი და მისი შედეგები
40. შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
17.09.2012
20.09
21.09
24.09
27.09
28.09
4.10
5.10
8.10
11.10
12.10
15.10
18.10
19.10
22.10
25.10
26.10
29.10
1.11
2.11
5.11
8.11
9.11
12.11
15.11
16.11
19.11
22.11
26.11
29.11
30.11
3.12
6.12
7.12
10.12
13.12
14.12
17.12
20.12
21.12
|
II სემესტრი
სასწავლო
კურსის
შინაარსი
|
თ ე მ ა
|
დრო
|
თავი VI
თავი VII
თავი VIII
თავი IX
თავი X
თავი XI
თავი XII
თავი XIII
თავი XIV
|
მსოფლიო ომები
41. პირველი მსოფლიო ომი
42. რევოლუციები და სამოქალაქო ომი რუსეთში
43. მოთხრობა: „სნაიპერი“
44. დებატები
45. მეორე მსოფლიო ომი
46. საერთაშორისო
ჰუმანიტარული სამართლის საფუძვლები
47. დებატები
48. ვწერთ ისტორიულ თემას (შემაჯამებელი წერა)
პოლიტიკური კონფლიქტები II მსოფლიო ომის შემდეგ
49. ცივი ომი
50. ომები ვიეტნამსა და ავღანეთში
51. ისრაელი და არაბული სამყარო
52. ეთნიკურ-პოლიტიკური კონფლიქტები იუგოსლავიაში
და მისი დაშლა
53.სსრკს ტერიტორიული სტრუქტურა და მისი დაშლა
54. რუსეთის გამოუცხადებელი ომი საქართველოში
კონფლიქტები და მათი გადაჭრის გზები
55. კონფლიქტების მოგვარების მშვიდობიანი გზა
56. მაჰათმა განდი
57. მარტინ ლუთერ კინგი
58. 1989-1990 წწ. „ხავერდოვანი რევოლუციები“
59. ვწერთ ისტორიულ ესეს: „მაჰათმა განდი“
პოლიტიკური რეჟიმები და მმართველობის სისტემები
60. პოლიტიკური რეჟიმების სახეები
61. ძვ. აღმოსავლეთის პოლიტიკური რეჟიმები
62. ძვ. საბერძნეთის პოლისების მმართველობის ფორმები
63. რომის რესპუბლიკა და იმპერია
64. კონსტიტუციური მონარქია და პარლამენტარიზმი ინგლისში
65. აბსოლუტიზმი საფრანგეთში
66. საფრანგეთი რევოლუციიდან რესპუბლიკამდე
67. ვწერთ
ესეს (კლასში, 15 წუთიანი)
68. „მეიძის რესტავრაცია იაპონიაში“
69. ათათურქის რეფორმები
70. ფრანკოს მმართველობა ესპანეთში
71. ჰიტლერის მმართველობა გერმანიაში
72. მუსოლინის მმართველობა იტალიაში
73. სტალინის მმართველობა საბჭოთა კავშირში
74. ამერიკული დემოკრატია
75. პრეზენტაცია - „ისტორიული პორტრეტები“
რელიგია
76. რელიგიების კლასიფიკაცია
77. მონოთეისტური რელიგიები
78. დებატები: „რელიგია და თანამედროვეობა“
ვაჭრობა და მოგზაურობა
79. დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები
80. გეოგრაფიული აღმოჩენების ისტორიული მნიშვნელობა
81. ძველი ქართველი მოგზაურები
82. ინტელექტუალური თამაში: რა? სად? როდის?
ხელოვნება და სპორტი
83. საგმირო ეპოსი. ზნეობის კოდექსი
84. სპორტი
კომუნიკაცია
85. დამწერლობის წარმოშობა
86. თანამედროვე საკომუნიკაციო საშუალებები
ადამიანი და საზოგადოება
87. უმაღლესი განათლების უმნიშვნელოვანესი კერები
88. განათლების მნიშვნელობა. განათლების სისტემა
89. ადამიანის ძირითადი უფლებები და თავისუფლებები
90. ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაცია
91. კონფლიქტი და მისი ტიპები
92. ურთიერთობა და ქცევის კულტურა. ეტიკეტი
93. დებატები
94. კანონის უზენაესობა და კონსტიტუცია
95. საქართველოს კონსტიტუცია
96. ვკითხულობთ კონსტიტუციას
97. შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
21.01.2013
24.01
25.01
28.01
31.01
1.02
4.02
7.02
8.02
11.02
14.02
15.02
18.02
21.02
22.02
25.02
28.02
1.03
4.03
7.03
11.03
14.03
15.03
18.03
21.03
22.03
25.03
28.03
29.03
1.04
4.04
5.04
8.04
11.04
12.04
15.04
18.04
19.04
22.04
25.04
26.04
29.04
10.05
13.05
16.05
20.05
23.05
24.05
27.05
30.05
31.05
3.06
6.06
7.06
10.06
13.06
14.06
|
გორის #2 საჯარო სკოლა
XI-1 და XI-2 კლასები (2012 – 2013 ს/წ.)
სილაბუსი
სასწავლო
კურსის
დასახელება
|
ისტორია 11
|
სახელმძღვანელოს
ავტორი და
გამომცემლობა
|
ნ. კიღურაძე, გ.სანიკიძე, ლ. გორდეზიანი, ლ.
ფირცხალავა, რ. გაჩეჩილაძე, ნ. ასათიანი
„ბაკურ სულაკაური“
|
დამხმარე
ლიტერატურა
|
·
ალტერნატიული სახელმძღვანელო
·
„ქართლის ცხოვრება“
·
საქართველოს ისტორიის ნარკვევები
·
ძველი მსოფლიოს ისტორია
·
შუა საუკუნეების ისტორია
·
ახალი ისტორია
·
ინტერნეტ საიტები
1.
www. geogen.ge
|
სასწავლო კურსის
სტატუსი და
ხანგრძლივობა
|
საგანი სავალდებულოა, ისწავლება მთელი წლის განმავლობაში. მოიცავს 97 აკადემიურ საათს. კვირეული დატვირთვა
- 3 საათი
|
მასწავლებელი
|
ლეილა ჯანაშვილი leljanashvili gmail.com
T: 8(370) 27 79 09 599 98 85
99
577 09 13 05
|
სასწავლო
კურსის
მიზანი
|
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
·
მოსწავლე აანალიზებს საქართველოსა და მსოფლიოში მომხდარ
მნიშვნელოვან ეკონომიკურ ცვლილებებს
·
აანალიზებს მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებასა
და ცვლილებებს
·
იკვლევს საქართველოსა და მსოფლიოში მიმდინარე საშინაო
და საგარეო პოლიტიკურ პროცესებს
·
იკვლევს სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართებებს
·
იკვლევს სხვადასხვა კულტურის ურთიერთობასა და ურთიერთგავლენას
|
განსავითარებელი
უნარ-ჩვევები
|
·
მოვლენათა გაანალიზება; შეფასება და დასკვნების გაკეთება
·
საკუთარი მოსაზრების გამოხატვა და არგუმენტირება
·
ლიტერატურაზე დამოუკიდებელი მუშაობა
·
დამატებითი ინფორმაციის
მოძიება და მისი ანალიზი
·
ინფორმაციის დაჯგუფება-კლასიფიკაცია
·
დროის კონტროლი
·
თვითშეფასება
·
პასუხისმგებლობა
|
სასწავლო კურსის
ფორმატი
|
·
აქტიური ლექცია
·
ინდივიდუალური, წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა
·
ვწერთ ესეს
·
ვწერთ ისტორიულ თემას
·
შემაჯამებელი ტესტირება
·
პრეზენტაცია
|
I სემესტრი
სასწავლო
კურსის
შინაარსი
|
თ ე მ ა
|
დრო
|
თავი I
თავი II
თავი III
|
უძველესი ადამიანი. პირველყოფილი საზოგადოება
1.
შესავალი საუბარი
2.
თეორიები ადამიანის წარმოშობის შესახებ
3.
უძველესი ადამიანი
4.
სოციალური სტრუქტურები: გვარი, თემი.
5.
პირველყოფილი საზოგადოების განვითარების ეტაპები მსოფლიოსა
და საქართველოში
6.
პრაქტიკული სამუშაო: ისტ. მასალის კლასიფიკაცია
7. შემაჯამებელი სამუშაო - დოკუმენტის
დაკითხვა
ძველი მსოფლიო
8. სახელმწიფოს
წარმოშობა.
9. სახალიფოს
ძირითადი მახასიათებლები 10. უძველესი
სამდინარო ცივილიზაციები. ეგვიპტე
11. შუმერი და ბაბილონი
12. ასურეთი, ხეთები,
ურარტუ
13. უძველესი ქართული
სახელმწიფოები
14. შემაჯამებელი სამუშაო - ვწერთ ისტორიულ თემას
15. აქემენიანთა ირანი
16. ფინიკიური ქალაქ-სახელმწიფოები
17. ბერძნული პოლისები
18. ბერძნული კოლონიზაცია
და მისი შედეგები
19. ბერძენ-სპარსელთა
ომები
20. ათენის კავშირი
21. პელოპონესის ომები
22. ალ. მაკედონელის
იმპერია
23. ქართული სახელმწიფოები
ელინისტურ ხანაში
24. ვწერთ ისტორიულ
თემას
25. რომის წარმოშობა
26. რომაული დაპყრობები
27. რომის იმპერიის
ეპოქა
28. რომის იმპერია და
საქართველო
29. შემაჯამებელი ტესტი
შუა საუკუნეები
30. რომი და „ბარბაროსული
სამყარო“
31. დასავლეთ რომის
იმპერიის დაცემა
32. აღმოსავლეთ რომის
იმპერია - ბიზანტია
33. ქრისტიანობა - მსოფლიო
რელიგია
34. ქრისტიანობის დამკვიდრება
საქართველოში
35. ქართლი მეხუთე საუკუნეში.
ვახტანგ გორგასალი
36. ბიზანტია და ირანი
VI საუკუნეში
37. საქართველო VII საუკუნეში
38. პრაქტიკული სამუშაო
39. პრეზენტაცია - ანტიკური კულტურა და საქართველო
|
17.09.2012
18.09
21.09
24.09
25.09
28.09
2.10
5.10
8.10
9.10
12.10
15.10
16.10
19.10
22.10
23.10
26.10
29.10
30.10
2.11
5.11
6.11
9.11
12.11
13.11
16.11
19.11
20.11
26.11
27.11
30.11
3.12
4.12
7.12
10.12
11.12
14.12
17.12
18.12
21.12
|
II სემესტრი
სასწავლო
კურსის
შინაარსი
|
თ ე მ ა
|
დრო
|
თავი IV
თავი V
თავი VI
|
40. ფეოდალიზმი ევროპაში
41. პაპიზმი. ეკლესია და ძალაუფლების ლეგიტიმაცია
42. შუა საუკუნეების ევროპის ქალაქები
43. ფეოდალიზმი საქართველოში
44. განათლება და მეცნიერება
45. წოდებრივ-წარმომადგენლობითი ორგანოები
46. ბიზანტია VII-XII
საუკუნეებში
47. ბრძოლა გავლენისათვის ქრისტიანულ სამყაროში
48. შემაჯამებელი წერა - დოკუმენტის
დაკითხვა
საქართველო სა ახლო აღმოსავლეთი VII-XV საუკუნეებში
49. არაბები და ისლამური სახალიფო
50. კულტურა და სოციალურ ეკონომიკური განვითარება
51. არაბთა ბატონობა საქართველოში
52. საქართველო VIII-IX საუკუნეებში
53. ქართული სამეფო-სამთავროების გაერთიანება
54. ბიზანტია-საქართველოს ურთიერთობები
55. თურქ-სელჩუკთა სახელმწიფო
56. თურქ-სელჩუკები და საქართველო
57. დავით აღმაშენებლის რეფორმები
58. დიდგორის ბრძოლა
59. თამარ მეფის ეპოქა
60. საქართველოს სოციალურ-ეკონომიკური განვითარება
61. ჯვაროსნული ეპოქა
62. მონღოლთა დაპყრობები და მისი შედეგები
63. საქართველო XIII
საუკუნეში
64. ქართული სახელმწიფოს დაშლა
65. კონსტანტინოპოლის დაცემა
66. ვწერთ ისტორიულ-ანალიტიკურ ესეს
ევროპა და ამერიკა ახალ დროში
67. რენესანსი და ჰუმანიზმი
68. ახალი გზებისა და კონტინენტების აღმოჩენა
69. კოლუმბამდელი ამერიკა
70. კოლონიური ეპოქის დასაწყისი
71. რეფორმაცია და კონტრრეფორმაცია
72. რელიგიური ომები
73. ჰოლანდიის რევოლუცია და მისი მნიშვნელობა
74. XVII
საუკუნის ინგლისის რევოლუცია
75. აბსოლუტიზმი
76. შვიდწლიანი ომი ევროპაში
77. განმანათლებლობა
78. აშშ-ს შექმნა
79. საფრანგეთის დიდი რევოლუცია
80. რევოლუციის დასაწყისი
81. მონარქიის დამხობა და პირველი რესპუბლიკა
82. ინდუსტრიული რევოლუცია
83. შემაჯამებელი ტესტირება
საქართველო და მისი მეზობლები XVI-XVIII საუკუნეებში
84. ბრძოლა ოსმალური ექსპანსიის წინააღმდეგ
85. სეფიანთა ირანის სახელმწიფო
86. რუსეთის გამოჩენა მსოფლიო ასპარეზზე
87. პეტრე I-ის
საგარეო პოლიტიკა და რეფორმები
88. საქართველო
XVI საუკუნეში
89. აღმ. საქართველო შაჰ აბასისა და მისი მემკვიდრეების
დროს
90. საქართველო აღმოსავლეთსა და დასავლეთს შორის
91. საქართველო XVIII
საუკუნის I ნახევარში
92. საქართველო XVIII
საუკუნის II ნახევარში
93. საქართველოს ურთიერთობა რუსეთთან
94. გეორგიევსკის ტრაქტატი
95. დისკუსია თემაზე: რუსეთ-საქართველოს ურთიერთობები
96. პრეზენტაცია - ვახტანგ VI ეპოქა
97. შეჯამება
|
21.01.2013
22.01
25.01
28.01
29.01
1.02
4.02
5.02
8.02
11.02
12.02
15.02
18.02
19.02
22.02
25.02
26.02
1.03
4.03
5.03
11.03
12.03
15.03
18.03
19.03
22.03
25.03
26.03
29.03
1.04
2.04
5. 04
8.04
12.04
15.04
16.04
19.04
22.04
23.04
26.04
29.04
30.04
10.05
13.05
14.05
17.05
20.05
21.05
24.05
27.05
28.05
31.05
3.06
4.06
7.06
10.06
11.06
14.06
|
გორის #2 საჯარო სკოლა
XII-1 -კლასი ( 2012 – 2013 ს/წ.)
სილაბუსი
სასწავლო კურსის
დასახელება
|
ისტორია 12
|
სახელმძღვანელოს
ავტორი და
გამომცემლობა
|
ნ. კიღურაძე, რ. გაჩეჩილაძე, გ. სანიკიძე
გამომცემლობა
„ბაკურ სულაკაური“
|
დამხმარე
ლიტერატურა
|
·
ალტერნატიული
სახელმძღვანელო
·
ისტორიული დოკუმენტები და წყაროები
·
მხატვრული ლიტერატურა
·
მხატვრული და დოკუმენტური ფილმები
·
ინტერნეტ საიტები:
|
მასწავლებელი
|
ლეილა ჯანაშვილი
leljanashvili gmail.com
T: 8(370)27 79 09 599 98 85 99 577 091
305
|
სასწავლო კურსის
სტატუსი და
ხანგრძლივობა
|
საგანი სავალდებულოა და ისწავლება მთელი წლის განმავლობაში.
მოიცავს 64 აკადემიურ საათს, კვირეული დატვირთვა - 2 სთ.
|
სასწავლო კურსის
მიზანი
|
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
·
მოსწავლე აანალიზებს XX ს-ში საქართველოსა და მსოფლიოში
მნიშვნელოვან
ეკონომიკურ ცვლილებებს
·
აანალიზებს მმართველობით
სტრუქტურებში მომხდარ ცვლი-
ლებებს
·
იკვლევს სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართებებს
·
იკვლევს საქართველოსა და მსოფლიოში მიმდინარე საშინაო
და საგარეო
პოლიტიკურ პროცესებს
·
მსჯელობს მსოფლიოსა და ქართული კულტურის განვითარების
ტენდენციებზე
|
განსავითარებელი
უნარ-ჩვევები
|
·
მოვლენათა ანალიზი, შეფასება და დასკვნების გაკეთება
·
საკუთარი მოსაზრების გამოხატვა, დაცვა
და არგუმენტირება
·
დამატებითი ინფორმაციის მოძიება და მისი ანალიზი
·
ინფორმაციის დაჯგუფება - კლასიფიკაცია
·
ინტერპრეტაცია
·
თვითშეფასება
·
პასუხისმგებლობა
|
სასწავლო კურსის
ფორმატი
|
·
აქტიური ლექცია
·
ინდივიდუალური მუშაობა
·
მუშაობა წყვილებში
·
ჯგუფური მუშაობა
·
დისკუსია / დებატები
·
პრეზენტაცია
·
შემაჯამებელი ტესტირება
|
I სემესტრი
სასწავლო კურსის
შინაარსი
|
თ ე მ ა
|
დრო
|
თავი I
თავი II
|
მსოფლიო XIX საუკუნეში
1.საფრანგეთი რესპუბლიკიდან
იმპერიამდე
2. ნაპოლეონის ომები და ვენის კონგრესი
3. ინდუსტრიალიზაცია და სოციალური საკითხი
4. რევოლუციების ხანა ევროპაში
5. 1848-1849 წწ. რევოლუციები ევროპაში
6. საქართველოს სამეფოების დაპყრობა რუსეთის მიერ
7. 1832 წ. შეთქმულება
8. აღმოსავლეთის საკითხი XIX საუკუნეში
9. რუსეღ-სპარსეთის, რუსეთ-ოსმალეთის ომები და საქართველო
10. თერგდალეულების ბრძოლა მეფის რუსეთის წინააღმდეგ
11. იტალიის გაერთიანება
12. გერმანიის გაერთიანება
13. საფრანგეთის მესამე რესპუბლიკა
14. სამოქალაქო ომი აშშ-ში
15. ალექსანდრე მეორის რეფორმები რუსეთის იმპერიაში
16. იდეოლოგიური ბრძოლა საქართველოში
17. იმპერიალიზმი და კოლონიური პოლიტიკა
18. გამეორება
19. დებატები
20. შემაჯამებელი ტესტირება
მსოფლიო XX საუკუნის პირველ ნახევარში
1. პირველი მსოფლიო ომის წანამძღვრები
2. საომარი მოქმედებები I მსოფლიო ომის პერიოდში
3. რევოლუციები რუსეთში. ბრესტის ზავი
4. საქართველოს დემოკრატიული რესპუბლიკა
5. საქართველოს ბრძოლა საერთაშორისო აღიარებისათვის
6. ბრესტის ზავიდან ყარსის ხელშეკრულებამდე
7. საქართველოს ანექსია ბოლშევიკური რუსეთის მიერ
|
17. 09. 2012
20. 09.
24. 09.
27. 09.
4. 10.
8. 10.
11. 10.
15. 10.
18. 10.
22. 10.
25. 10.
29. 10.
1. 11.
5. 11.
8. 11.
12. 11.
15. 11.
19. 11.
22. 11.
26. 11.
29.11.
3. 12.
6.12.
10. 12.
13. 12.
17. 12.
21. 12.
|
II სემესტრი
სასწავლო კურსის
შინაარსი
|
თ ე მ ა
|
დრო
|
თავიIII
თავი IV
|
8. I მსოფლიო ომის დასასრული. პარიზის კონფერენცია
9. საბჭოთა ტოტალიტარიზმი
10. მსოფლიო ეკონომიკური კრიზისი და მისი დაძლევის ამერიკული
გზა
11. ჰიტლერის მმართველობა გერმანიაში
12. იტალიური ფაშიზმი
13. ფრანკოს რეჟიმი ესპანეთში
14. საერთაშორისო ვითარება II მსოფლიო ომის წინ
15. IIმსოფლიო ომის დასაწყისი
16. მეორე მსოფლიო ომის მსვლელობა და შედეგები
17. ნიურბერგის პროცესი
18. საერთაშორისო ჰუმანიტარული სამართლის საფუძვლები
19. პრეზენტაცია
- საერთაშორისო ორგანიზაციები
20. დისკუსია
თემაზე: „ომი და მშვიდობა“
21. შემაჯამებელი ტესტირება
მსოფლიო პოლიტიკაXX საუკუნის II ნახევარში
1. ნატო და ვარშავის პაქტი
2. კარიბის კრიზისი. ომი ვიეტნამში
3. საერთაშორისო ურთიერთობები70-იან წლებში
4. საერთაშორისო ურთიერთობები 80-იან წლებში
5. გაერთიანებული ერების ორგანიზაცია
6. დეკოლონიზაცია
7. მესამე სამყარო
საქართველო სსრკ-ში.
სსრკ-ს დაშლა. საქართველოს დამოუკიდებლობა
1. საქართველო XX საუკუნის 20-იან წლებში
2. პოლიტიკური რეპრესიების ხანა საქართველოში
3. დისკუსია
ფილმის გარშემო: „მონანიება“
4. პერესტროიკა. სსრკ-ს დაშლა
5. სოციალისტური ბანაკის დაშლა
6. საქართველოს დამოუკიდებლობის გამოცხადება და სამოქალაქო
ომი
7. საშინაო ვითარება და საგარეო ურთიერთობები
8. „ვარდების რევოლუცია“
9. გამოსამშვიდობებელი
გაკვეთილი
|
21. 01. 2013.
24. 01.
28. 01.
31. 01.
4. 02.
7. 02.
11. 02.
14. 02.
18. 02.
21. 02.
25. 02.
28. 02.
4. 03.
7. 03.
11. 03.
14. 03.
18. 03.
21. 03.
25. 03.
28. 03.
1. 04.
4. 04.
8. 04.
11. 04.
15. 04.
18. 04.
22. 04.
25. 04.
29.04.
1. 05.
13. 05.
16. 05.
|
აბიტურის სილაბუსი
სასწავლო კურსის
დასახელება
|
ისტორია 11
|
სასწავლო კურსის
ხანგრძლივობა და სტატუსი
|
საგანი სავალდებულოა და ისწავლება მთელი სასწავლო წლის მანძილზე
კვირეული დატვირთვა - 1 სთ. სულ
29 საათი
|
სასწავლო კურსის მიზანი
|
გავიმეოროთ XI კლასის მასალა და მოვემზადოთ საატესტატო გამოცდებისათვის
|
I სემესტრი
თემა
|
დრო
|
1. დიაოხი
და კოლხა
2. დიდი
ბერძნული კოლონიზაცია და კოლხეთი
3. ქართლის
სამეფოს წარმოქმნა
4. რომი
და საქართველო
5. ქართლის
გაქრისტიაბა
6. ვახტანგ
გორგასალი
7. არაბები
8. არაბობა
საქართველოში
9. ქართული
სამეფო - სამთავროების წარმოქმნა
10. თურქ-სელჩუკები
საქართველოში
11. დავით
აღმაშენებელი
12. თამარის
ეპოქა
13. მონღოლების
იმპერია
14. გიორგი
V ბრწყინვალე
|
18. 09.12012
25.09
2. 10.
9. 10.
16. 10.
23. 10.
30. 10.
6. 11.
13. 11.
20. 11.
27. 11.
4. 12.
11. 12.
18. 12.
|
II სემესტრი
თემა
|
დრო
|
15. საქართველოს
დაშლა სამეფო-სამთავროებად
16. შაჰ-აბას
I-ის ლაშქრობები აღმოსავლეთ საქართველოში
17. რეფორმაცია
და აღორძინების ეპოქა ევროპაში
18. საფრანგეთის
რევოლუცია
19. ნაპოლეონის
ეპოქა
20. ვახტანგ
VI
21. აშშ-ის
ჩამოყალიბება
22. ერეკლე
II
23. რუსეთის
მიერ ქართლ-კახეთის დაპყრობა
24. რუსეთის
მიერ იმერეთის დაპყრობა
25. ეროვნულ-განმათავისუფლებელი
მოძრაობა
26. თერგდალეულები
27. შეჯამება
28. გამეორება
29. გამეორება
|
22.01.2013
29. 01.
5. 02.
12. 02.
19. 02.
26. 02.
5. 03.
12. 03.
19. 03.
26. 03.
2. 04.
16. 04.
23.04.
30. 04.
14. 05.
|