გორის #2 საჯარო სკოლა
2013 – 2014 ს/წ.
მასწავლებლის სახელი, გვარი და საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ლეილა
ჯანაშვილი leljanashvili@ gmail.com
T:
8(370) 27 79 09 599 98 85 99 577
09 13 05
|
საგნის
სახელწოდება ავტორი
გამომცემლობა
|
ისტორია
ნ.კიღურაძე, რ. გაჩეჩილაძე,
გ. სანიკიძე
ბაკურ
სულაკაურის გამომცემლობა
|
სასწავლო
კურსის სტატუსი,
ხანგრძლივობა
და საათების რაოდენობა
|
საგანი
სავალდებულოა, ისწავლება მთელი წლის განმავლობაში.
მოიცავს 57 აკადემიურ საათს.
კვირეული
დატვირთვა - 2 საათი.
|
სასწავლო
კურსის
მიზანი
|
წლის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
·
მოსწავლე აანალიზებს XX ს-ში საქართველოსა და მსოფლიოში
მნიშვნელოვან ეკონომიკურ ცვლილებებს
·
აანალიზებს მმართველობით
სტრუქტურებში მომხდარ ცვლი-
ლებებს
·
იკვლევს სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართებებს
·
იკვლევს საქართველოსა და მსოფლიოში მიმდინარე საშინაო
და საგარეო პოლიტიკურ პროცესებს
·
მსჯელობს მსოფლიოსა და ქართული კულტურის განვითარების
ტენდენციებზე
|
ძირითადი
თემები
|
1. მსოფლიო XIX საუკუნეში
2. მსოფლიო XX საუკუნის პირველ ნახევარში
3. მსოფლიო
პოლიტიკა XX საუკუნის მეორე ნახევარში
4. საქართველო
საბჭოთა კავშირში. საბჭოთა სისტემის დაშლა.
საქართველოს
დამოუკიდებლობა
5. საქართველოს
მეზობელი ქვეყნები
6. საზოგადოება
და კულტურა XX საუკუნეში
|
განსავითარებელი
უნარ-ჩვევები
|
·
მოვლენათა გაანალიზება; შეფასება და დასკვნების გაკეთება
·
საკუთარი მოსაზრების გამოხატვა და არგუმენტირება
·
ლიტერატურაზე დამოუკიდებელი მუშაობა
·
დამატებითი ინფორმაციის
მოძიება და მისი ანალიზი
·
ინფორმაციის დაჯგუფება-კლასიფიკაცია
·
დროის კონტროლი
·
თვითშეფასება
·
პასუხისმგებლობა
|
სასწავლო
კურსის
ფორმატი
|
·
აქტიური ლექცია
·
ინდივიდუალური, წყვილებში და ჯგუფური მუშაობა
·
ვწერთ ესეს
·
პრეზენტაცია
·
დისკუსია
·
დებატები
·
შემაჯამებელი ტესტირება
|
სასწავლო
კურსის შეფასება
|
შეფასების კომპონენტები:
1.
საკლასო სამუშაო
2.
საშინაო დავალება
3.
შემაჯამებელი დავალება
1. საკლასო
სამუშაო
ფასდება
შემდეგი ცოდნა და უნარები:
·
პრობლემის გააზრება
· კომუნიკაცია
· თანამშრომლობა
· შემოქმედებითობა
· ისტორიული კვლევა
· ისტორიული ეპოქის განცდა
· თვალსაჩინოებების გამოყენება და შექმნა
უნარები ფასდება შემდეგი აქტივობებით:
2. საშინაო
დავალება
ფასდება შემდეგი ცოდნა და უნარები:
უნარები ფასდება შემდეგი აქტივობებით:
3. შემაჯამებელი
შეფასება
ფასდება შემდეგი უნარები:
შემაჯამებელი
დავალებების ტიპები:
|
შემაჯამებელი
სამუშაოების რაოდენობა, ფორმა და განრიგი
|
I სემესტრში - 1 შემაჯამებელი:
შემაჯამებელი
ტესტირება - 2.12. 2013 წ.
II სემესტრში - 1 შემაჯამებელი:
შემაჯამებელი ტესტირება - 17.03. 2014 წ.
|
რესურსები
|
1. სახელმძღვანელო
2. ალტერნატიული
სახელმძღვანელო: უახლესი ისტორია (გამომცემლობა „საქართველოს მაცნე“ 2008 წ.)
3. საქართველოს
ისტორიული ატლასი; მ.სანაძე, თ. ბერაძე, კ. თოფურია
4. საქართველოს
ისტორიული ატლასი; მ. შეყილაძე;
5. კონტურული
და თემატური რუკები
6. ინტერნეტ
საიტები:
1. www.qim.ge (ხელნაწერთა ეროვნული ცენტრი)
2. 1tv.ge (ისტორია/ვიდეო) პროექტი - „გააგრძელე
საქართველოს
ისტორია“
|
სამუშაო
დისციპლინა
1. გაცდენების დასაშვები რაოდენობა
2.
საჯარიმო ზომები
3.
წახალისების ფორმები
|
·
მთელი სასწავლო წლის განმავლობაში მოსწავლის მიერ
გაცდენილი გაკვეთილების რაოდენობა თუ აღემატება 20 სთ-ს, ის დაექვემდებარება ექსტერნული წესით გამოცდის ჩაბარებას
·
სიტუაციიდან გამომდინარე,
შეიძლება იყოს: გაფრთხილება, წერილობითი გაფრთხილება, ადმინისტრაციული ზომების გატარება
·
სასწავლო
წლის ბოლოს კლასი ფარული კენჭისყრის შედეგად გამოავლენს ორ ნომინაციაში გამარჯვებულს:
1. ყველაზე ბეჯითი
2. მოაზროვნე
გამარჯვებულები
დასაჩუქრდებიან სიმბოლური საჩუქრებით
|